Een afspraak maken begint bij de praktijkassistente. Zij vraagt waarom u een afspraak wil bij de dokter.
De doktersassistente stelt een mogelijke tijd voor, zorg dus dat u rekening houdt met uw eigen agenda.
De doktersassistente bevestigt de afspraak en zorgt ervoor dat deze direct wordt ingepland bij de juiste huisarts.
Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken.
Wij gaan ervan uit dat uw consult naar alle tevredenheid is afgerond. Mocht het nodig zijn dan is een vervolgafspraak uiteraard mogelijk.
Afspraak maken
In verband met uw privacy verzoeken wij u ons te bellen voor het maken afspraken en/of het stellen van vragen aan de praktijkassistent(e). Dit kan van:
Brengen van urinemonster en ophalen verwijsbrieven & machtigingen
Urinemonsters kunt u, voorzien van een sticker met uw naam en geboortedatum en het ingevulde klachtenformulier (beiden beschikbaar op de balie), het liefst voor 10.00 uur plaatsen in het ‘urinebakje’ op de balie. Nieuwe urinepotjes zijn (gratis) voor u beschikbaar op de balie. U wordt door ons gebeld over de uitslag.
U bent de hele dag welkom voor het ophalen van verwijsbrieven en machtigingen. Op de volgende momenten is de praktijkassistent(e) minder beschik- en bereikbaar, het kan dan zijn dat u even moet wachten voordat u geholpen wordt:
Deur van de praktijk gesloten
Tijdens ons overleg van 10.00 tot 11.00 uur en de lunchpauze van 12.00 tot 13.00 uur zal de deur van de praktijk gesloten zijn.
Spoedgevallen
Voor spoedgevallen is de praktijk de gehele dag bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur. Wanneer u een 1 toetst wordt u direct doorverbonden met de assistente. Voor spoedgevallen buiten onze openingstijden kunt u de huisartsenpost bellen, telefoonnummer 0181-627055. Ingeval van een levensbedreigende situatie belt u 112.
Reizigersvaccinatie
Heeft u een reizigersvaccinatie nodig? Maak dan minimaal twee weken voor uw vertrek een afspraak zodat wij uw vaccin(s) tijdig kunnen bestellen.